92. İzmir Enternasyonal Fuarı Kapılarını Açıyor
İzmir Enternasyonal Fuarı, Bu yıl 92. kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. 1-10 Eylül 2023 tarihleri Arasında Düzenlenecek olan Fuarın Teması ‘Gençlik’ Teması Gençlik Olacak.
İzmir’in ‘2026 Avrupa Gençlik Başkenti Finalisti’ olmasına özel olarak ‘Gençlik’teması Üzerine 92.kez Kapılarını açacak. 1- 10 Eylül tarihleri arasında Düzenlenecek olan İEF fuarında. konserler, tiyatro, sinema gösterimleri ve birçok eğlenceli etkinlik katılımcılarla buluşacak. Fuarın giriş ücretleri; tam 13 TL, öğrenci 5 TL olarak belirlendi.
92’nci İEF basın toplantısında konuşma yapan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer fuarın tarihi serüveninden bahsetti.
Soyer, “Bugün 92’nci yılında gençlik temasıyla başlamamızın çok temel bir gerekçesi var. Cumhuriyetin ikinci yüzyılına elbette gençlerle birlikte girmek istiyoruz. Gençler heyecanlarını, yeteneklerini, meziyetlerini, umutlarını tekrar burada büyütsünler, birbirlerinden ilham alsınlar istiyoruz. .Fuarın teması gençlik ama hedefi umuttur. Umuda çok ihtiyacımız var. Diliyorum ki umutsuzluk ve karanlık rüzgârlarını geride bıraktırır” diye konuştu.
İzmir, Avrupa Gençlik Forumu tarafından her yıl düzenlenen bir etkinlik olan ‘Avrupa Gençlik Başkenti’ programı için 2026 yılında adaylığını koymuş ve finale kalan 5 Avrupa kentinden biri olmuştu. Fuar’ın bu yılki teması olan ‘Gençlik’ İzmir'in 2026 Avrupa Gençlik Başkenti adaylığı ile paralellik göstererek, gençlerin vizyonunu ve enerjisini ön plana çıkarmayı hedefliyor. diye Konuştu.
Fuarın Ana Sponsoru olan Folkart'ın Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancakta Konuşanlar arasındaydı. Konuşmasına "Gelecek gençlerde. Beş yıl sonra belki bu konuşmaları onlar yapacak" diyerek başlayan Sancak "Bu sene fuarın çok iyi geçeceğini düşünüyorum, milyonun üzerinde katılımcının geleceğine inanıyorum çünkü çok iyi hazırlık yapılmış. 2016'dan bu yana fuarın ana sponsorluğunu üstleniyoruz. Bu bizim için onur" diye konuştu. (DHA)
Web Tasarım
İnternetin iş dünyasını dönüştürdüğü günümüzde, işletmelerin çevrimiçi varlığı olmaksızın büyümesi ve rekabetçi olması neredeyse imkansız hale geldi. İyi bir web sitesi, markanızın dijital dünyada varlığını sürdürebilmesi ve potansiyel müşterilere ulaşabilmesi için hayati bir araçtır.
DetaylarTanıtım Filmi Çekimi Nasıl Yapılmalıdır ?
Tanıtım filmi çekimine başlamadan önce, filmde neyi tanıtacağınızı, hangi mesajı iletmek istediğinizi ve hedef kitlenizi net bir şekilde belirlemelisiniz. Amacınızı ve mesajınızı önceden belirlemek, film çekiminin daha odaklı ve etkili olmasını sağlar.
DetaylarSosyal Medya Yönetimi Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Sosyal medya platformları, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Markaların, işletmelerin ve bireylerin dijital varlıklarını oluşturmak, büyütmek ve güçlendirmek için kullandığı sosyal medya yönetimi, başarı için kritik bir unsurdur.
Detaylar